Subscribe to RSS feeds

Thursday, June 10, 2010

Alhamdulillah~~~

aku sekarang dlm modd ber'GUMBIRA'...sgt bersyukur...result aku sangat baek...4flat tuh...xhagak r kan dpt 4flat...wakakakaka gembire yg amat kot...


sayang itu hanyer satu penipuan yg agak xberkesan di dunie manusia bername 'RAHIMAH'...tp result aku meningkat...(nmpaknyer bkn berat badan aku jek meningkat, prestasi pon meningkat...kan3??)

3.8...xtau camne aku bole dpt result tuh...betol2 xtau...tp mostly becoz ade 2 subjek dr.JAYA kot...sah2 due2 subjek tuh A kangkang dlm genggaman...so xheranla aku bleh score...dpt 1 jek B sem neyh, CBI...alhamdulillah la dpt b gak subjek tuh...aku kire2 carry mark arituh riso jek dpt B-...tp thankfully dr.NOREEN tuh mmg sgt xlokek markah n die sgt baek bg kitorg keje tambahan yg bleh menambahkan markah kitorg...tp tu pon wat maen2...HUH!!!xpe2 bende dh lpas...

n thankfully gak aku yakin kwn2 aku dpt result yg elok...well kite mesti celebrate!!!jom aku blanje pizza kat korg...dlm mimpi jek tpnyer...OK x???sedap gak dlm mimpi dpt mkn pizza...

okla2...sem dpn jgn wat memaen iyer!!!kite kasi baek punyer result kite okeyh!!!(kalu bkn sem 2 punyer pasal aku bole cgpa gempak tp hampeh punye sem 2...ARGHHHHHH!!!!)

pesanan penaja 'SESAL DULU PENDAPATAN SESAL KEMUDIAN TIDAK BERGUNA' pesanan neyh kene batang idong penaja sendirik...

0 comments:

Post a Comment