Subscribe to RSS feeds

Thursday, June 10, 2010

ape akan jadi pade ima kalu laptop xde...

xtau nk ckp...siyesly xtau ape akan jadi...sbb stakat neyh blom lagi terjadi kecuali mase tuh...ala mase acer tuh wat perangai n sblom dpt pinky dee doo neyh...mase tuh atlis ade kt kolej n ade jek keje perlu dibuat...so xdela mcm nk mati...tp totally rase kosong...masok bilik jeh mule menggelabah...sbb xde xtvt nk dibuat...bese2 mesti on lappy, xde tenet pon xpe...denga jek lagu ulang2 smpai nk tertido...bile tido baru terkebil-kebil mate rabe2 nk tutop lappy...huh sgt epik aku neyh...

n now kat umah...seharian berkepit ngan lappy...pagi2 on lappy after segale urusan selesai...(urusan tuh xtermasok mandi ea, heheheheh)...then kalu mak suro anta g terapi, aku angkot skali lappy neyh, berbekalkan hard-disk or downloaded videos, aku tunggu mak selame stgh jam bertemankan lappy pink neyh...balek umah tutop jap n then after lunch tros on smule...huhuhu...kalu ade cite bes kt tv stop kejap, then smbong balek...pergh mmg mantap aku punye hubungan ngan lappy...lebeyh mantap dr hubungan aku ngan tv yg dh maken renggang neyh...

kadang2 rase bersalah gak kt lappy so adela usahe nk off lappy for a few days...tp bile wat cmtuh, mulela pinjam lappy akak aku n lenjan lappy die berjam2...kahkahkah...sian lappy die aku ltak gamba heechul n sungmin oppa....kuikuikui...santek gile wallpaper tuh...

so...aku btol2 xtau ape akan jadik kalu aku xde lappy...mau mcm cacing kepanasan aku...wahahahahaha nk bayangkan jap cmne aku jadik cacing yg panas mengenangkan badan aku yg xmcm cacing...more like an ermmmmm eh xnak ckpla mcm ape....huhuhu

sudah-sudahla nagn angan2 ko nk stop ber'lappy' for a day tuh im...xde maknenyer tercapai...

ohye, arini xsentuh SUNGMINNIE...bianne~~~

0 comments:

Post a Comment