Subscribe to RSS feeds

Saturday, July 24, 2010

HaRi KelimA

ermmm...

"One Can Never Consent to Creep When One Feel an Impulse to Soar"

Baek punye favorite quote~~~actually xdela favorite sgt pon quote neyh...tp oleh kerana aku hidop tanpa menyukai quoe2 yg best, make aku pilih jek quote neyh~~~

aku dpt quote neyh from the lovable SEOBABY~~

pade aku quote neyh makna die, kite tak boleh nak mudah puas hati ngan ape-ape je yang tengah terjadi kat diri ni sedangkan kite sendiri tahu yang kite boleh jadi lebih dari tu...emmm macam pening la pulak kan...tapi yela, fikir camni jela, kononnye akula, sekarang kan belajar nak jadi cikgu cikgi...tapi aku tahu aku ade keinginan lain untuk buat dalam hidup aku ni...well, my lifelong goal adelah aku nak duduk kat luar negara...be it in the USA, Korea or in the Saudi Arabia (ye, mmg aku macam berangan lebih, so WHAT??)...so sebagai manusia yang memang ade angan angan ni, aku tak boleh la 'Consent to Creep' with just being a teacher kat Malaysia ni for the rest of my life sebab aku ade 'Impulse to Soar' aka nak pergi migrate...

jadi ape yang aku perlu buat kawan-kawan???ape??? takpe takpe jangan risau ye kawan kawan...aku dah ade rancangan...aku dah ade vision (PERGHHH GELIKGILE) ape rancangan tu???adela, mane boleh gitau...nanti nanti akan adalah post berkenaan itu...jangan risau lah ye~~~

okla, nak cau cin cau dulu...bubbyeee!!!!


0 comments:

Post a Comment