Subscribe to RSS feeds

Saturday, July 31, 2010

kehilangan MooD

Okay...admit it, aku lame kot tak tulis blog...walaupon takde pembaca or whatnot, aku tetap rase sengal hati bile fikir dah lame tak tulis blog...Kenape tak tulis???salah satu sebabnyer adelah ketiadaan connection...Arghhh malas fikir...

sebut pasal malas fikir, aku perasan lately aku selalu sebut ayat tuh...'Ahhh Malas Fikirlah'...Siyes, selalu sangat sampai rase bosan dengar ayat tuh dr mulut sendiri...Aku ni mmg nak jadi some1 yg memang malas fikir ke???taktaula, sebab rase sekarang ni bile ade jek probs atau konflik yang singgah kat fikiran, aku teros ade fixed mindset bahawe aku takmau fikir pasal bende tu...ESCAPISM???maybe la kot...

so sekarang ni, aku masih nak berpegang pade prinsip malas fikir tuh n just continue life one step at a time...Biarla ape pon orang nak kate, aku ade life sendiri kot...orang lain pon ade life masing2 so, aku malas fikir pasal diorang if diorang pon malas fikir pasal aku...aku nak suka2 aje...marila kite suka2 kawan2...

0 comments:

Post a Comment