Subscribe to RSS feeds

Friday, October 1, 2010

Kemarahan Aku Bukan Dibuat-Buat~~


perghhh memang berasap la kan...sememangnyer aku ni cengeng tapi kali ni aku menangis bukan sebab aku sedih or what...tapi sebab MARAH!!!!!! emosi mmg unstable sgt kot... n thankfully post ni dibuat sehari due selepas peristiwa kemarahan itu...if not i dunno la kan perkataan mencarut apakah yg akan keluar dr mulut aku ni... n takot later i'll regret what i wrote n then delete this post pulak...yela menulis ikot emosi kan...

aku takde kene-mengene dlm hal tuh...ye ke???betol ke???abes tuh kenape ye aku, Siah n Fila tetibe rase kepanasan tuh memercik ke diri kitorang??? kitorang technically retarded ke??? tetibe je ke nak terase terasi~~~ah bersabarlah...

menunjukkan kebodohan???mungkin aku sedang menunjukkan kebodohan aku, tapi admit it, aku memang la kurang pandai...aku tak pernah kate aku pandai unless mase aku bergurau...kalau korang terpecaya mase aku bergurau ttg kepandaian aku, I AM SO SORRY that u r naive enough to be believing that...

ohmaigod....aku ni baik???baik ke aku???tolonglah!!!!tolonglah!!!!kalau pon aku ni baik, aku cannot ke jadi jahat ah????kamu n kamu n beberapa kamu lagi yg anggap saye baik, kenape???sebab saye diam???saye buat-buat baik???siapa suruh percaya dengan kebaikan tu...tak kan la senaif itu untuk melabel saye baik...

malangnye saye, walaupun awak awak telah menyakiti hati saye, saye masih beralasan bahawe awak awak itu adelah baik...saye masih ingat lagi kebaikan awak awak...cume ade masalah mental sikit...and saye cube jugak merelaxkan diri saye...

tapi tidak lagi...ye, tidak lagi...saye bukan orang yg baik untuk merelakan diri saye terus terusan disakiti...biarlah kamu kamu katekan saye tak ade kene-mengena hal ni, n kamu tak pernah sakiti saye, saye yang merasa bende tu semue...awak awak tak berada di tempat saye...saye yang tak pernah kacau hidop awak awak telah disakiti 'tanpa sedar' *like hell I'll believe that* rase saye memang tak akan berbaik-baik dengan awak tanpa alasan...biarla jike kite baik pon selepas ini, ia mungkin hanye atas alasan bermuke-muke...kan saye ni hipokrit....ahhhh sudala~~~

rahimah, bersabarlah...jadilah orang yang jahat jike itu yang terbaik untuk kamu~~~

0 comments:

Post a Comment