Subscribe to RSS feeds

Saturday, November 13, 2010

hurmmm...rindu giler la pulak ngan blogger kan...asyik sangat bertumblr and bertweet sampai aku ignore teros pade blogger kan...tapi malam, eh pagi ni tetibe jek rase nak menulis kat sini...rase macam dah lame sangat tak berblogging...
sekarang ni musim exam, and honestly, aku tak study...takot okey...sebab for the 1st time in my whole study life kat UPM ni, aku langsung tak sentuh some parts of the notes...LANGSUNG TIDAK!!! bukannye tak faham or tak boleh ingat, tapi LANGSUNG TAK BACE~~sangat scary okey...sem ni, ntah kenape and mane datangnye semangat tak abes bace notes tuh, berleluasa dalam diri...sangat la annoying!!!
tapi oleh kerana rase bersalah, malam ni takot nak tidur...walaupun lebih banyak online dr bace notes, at least aku takla bersenang lenang tidur jek kat atas katil...hummmm, risau gile okey...what if aku tak dapat maintain result??? tsk.. sangat la furious ngan diri sendiri...
entahlah, aku sekarang ni terlalu selesa sangat ngan situasi diri aku kot...sampai tak de keinginan untuk lari dari comfort zone...asyik sangat dengan dunie khayalan yang memang lah indah...ignore semue bende yang menyakitkan perasaan aku...sampaikan macam katak bawah tempurung jek terputus hubungan ngan dunia luar...
dahlah, aku rase aku dah merepek meraban jek ni...nak ciao dulu la...lain kali jekla wat post elok elok...
T_T

0 comments:

Post a Comment