Subscribe to RSS feeds

Friday, November 19, 2010

Saye Sangat Jeles!!!

perghhhh...perghhh...jeles okey...kenape jeles???sebab aku terbace ade satu blog budak ni...kenape jeles ngan die???sebab die belaja di korea kot!!!freakin KOREA!!!

dahlah aku nak sangat pegi Korea sekarang ni...tup tup die dapat gi dulu...heh, tapi layakla die pegi die pandai...aku???yang adoooo!!! tapi kan yang aku jeles tuh adelah sebab die dahla memang Kpop addict...pastu tup tup die dapat pulak pergi tempat idaman die...

n adakah kamu orang tahu bahawa die sudah melancong ke banyak tempat kat Korea tuh...semua tempat yg famous famous selalu keluar kat 2Days 1Night yang memang adelah aku suke gile gile... mahu aku tak jeles...aku cume dapat berangan-angan aje, padahal die dapat pergi sana pulak...huh jeles okey...

n the worst part is that die pergi ke KONSERT SUPERSHOW3 and SMTOWN concert...tahukah kamu bahawa saye ni sangat jeles dengan fakta itu...come onla, SUSHOW3 tu takpe lagi, sebab nanti ade kat Malaysia (tapi ade khabar angin akan di cancel) ...tapi SMTOWN concert tuh yg aku bengang...dapat tgk Shinee, SNSD n the others kot...woh, bengang bengang...sangat jeles dan berapi...

tapi takpelah, akan aku tabahkan hati n kuatkan minda...aku akan pegang teguh dengan angan-angan n cita-cita aku nak pegi belajar atau mengajar di Korea...akan aku belajar bahasa Korea dengan bersungguh-sungguh...thanks to this girl, aku rase aku ade harapan untuk jadikan impian satu kenyataan (pergh, sangat cheesy)...
dahlah, nak terus berangan...mari ke KOREA!!!

ps:sile check out blog die n jeles bersame-same...

0 comments:

Post a Comment