Subscribe to RSS feeds

Thursday, January 20, 2011

Menunjuk-nunjuk adalah amalan MULIA???

sebenarnye nak post kat tumblr, tapi malangnya tumblr ni ada masalah PMS la pulak tak boleh post gambar-gambar...so, terpaksalah aku mengepost gambar kegemaranku di sini sahaja...
biasa-biasa blogger adelah tempat membebel, tapi harini adelah tempat menunjuk-nunjuk...hari semalam, bersamaan 19 haribulan 1 4 hari selepas harijadi suami ke3 saya *ehem* saya telah pergi makan Korean food... fine, nak kata saye kampung lah, duduk KL dah bertahun baru pegi makan Korean food, orang lain dah muntah-muntah makan foreign food ni...suke hati I la, I punye pasal nak jadi outdated ke hape!!!!

I went there with who else lah kan, sape lagi yang sudi keluar meronggeng bersama selain mereka berdua...tapi ade additional kali ni, pemandu arah dan rakan-rakan ade join sekali...padahal memang Wani yang ajak, kalu tidak, tak merasalah!!!

baiklah, di bawah ini ade saya sertakan gambar-gambar saya makan di Sunway Piramid...Maaf, saye memang kampung dan ini kali pertama makan Kimchi, Kimbap dan dan juga Raboki... keh keh keh aku pilih Robuki ni aka Ddobuki (rice cake) with Ramyun sebab tulah makanan 1st date YongSeo couple (am now a certified Goguma Lover)... agak manis tapi okaylah, sedap dimakan...Kimbap tuh memang aje sedap, macam normal shushi~~ nah, tontonlah makanan saye dan rakan saye...juga lihatlah beberapa aksi sementara di sana...


makanan Asiah- lunch box with tuna n sausage~~yummmzy, makan with miso soup n kimchi

kimbap~pon yumzzyyy

my food set-Robuki with Pear juice below


our drinks-yg paling cantik peach juice taste like perfume...no kidding

mahu pulang...maaf tak susun gamba ikut kronologi...malas

pemandu arah aka pengajak di tengah bersama rakan - Nova n Adel

muka gembira misi tercapai

ye, saya memang huduh!!!

Fila's food - memang sangat green~~

on the way pulang setelah sesat sesat dan mencube nasib tapi jam...angan-angan nak keje ofis kat KL musnah~~ I love that bunga sfm...dr.Suraya as long as it stands there, I'll never forget u~~

Keseronokan di sem akhir...alangkah lagi bes jika lebih ramai yang join, tapi tak mengapalah...lain kali masih ade bukan??? hopefully!!!

0 comments:

Post a Comment